Filter
Filter
  • Självmål

    av

    9-12 år inbunden, 2023, Svenska, ISBN 9789180089388

    Det står 2–1 i matchen och Leos bästa vän Kibo råkar göra självmål! Efter matchen har någon klottrat på en vägg i parken att Kibo är en idiot. Leo får skulden. Men Leo skulle

  • Ghost 2. Kontroll

    av

    9-12 år inbunden, 2021, Svenska, ISBN 9789180082716

    Danny är på flykt. Han gömmer sig långt borta från sin familj medan han försöker hitta bevis. Bevis som kan få ut hans pappa ur fängelset. Men det händer konstiga saker i staden.

  • Froströk

    av

    9-12 år kartonnage, 2023, Svenska, ISBN 9789179876951

    Ofelia och Björn har följt med Dalins till Fingals ö där havsfolket bor. På ön är den topphemliga organisationen Krypto baserad. Havsfolket verkar leva i harmoni med havet. Eller

  • Hjälp! Jag tappar bort en hund

    av

    6-9 år inbunden, 2012, Svenska, ISBN 9789163871726

    Mamma och jag ska ta hand om Milla ett tag. Hon är ganska ful, men jag har längtat efter en hund så länge! Om jag klarar att sköta henne kanske jag kan få en egen hund. Fast när

  • Vi backar aldrig

    av

    12-15 år kartonnage, 2025, Svenska, ISBN 9789180777377

    Frans och Erik hamnar i bråk med några av Karls kompisar. De säger att Frans är skyldig dem tusen kronor, annars anmäler de honom för misshandel. Och de hotar med att förstöra

  • Mysteriet med smugglarna

    av

    9-12 år inbunden, 2020, Svenska, ISBN 9789178819454

    En övergiven liten valp på en parkeringsplats. En mystisk skåpbil. En bondgård med ett högt plank runt om. Två ilskna vakthundar. Och två otrevliga män … Vad är det som händer på

  • The Christmas Pig

    av

    6-9 år inbunden, 2021, Engelska, ISBN 9781444964912

    One boy and his toy are about to change everything... Jack loves his childhood toy, Dur Pig. DP has always been there for him, through good and bad. Until one Christmas Eve,

  • Minecraft English Ages 10-11

    av

    pocket, 2021, Engelska, ISBN 9780008462857

    If you enjoyed A Minecraft Movie, you?ll love this book! The only official Minecraft English book for children aged 10-11! Children embark on a Minecraft adventure in each

  • Fakta om Fridolina Rolfö

    av

    9-12 år kartonnage, 2024, Svenska, ISBN 9789180772761

    Fridolina Rolfö är en av Sveriges bästa fotbollsspelare, och har blivit en av de viktigaste kuggarna i både svenska landslaget och i sitt klubblag FC Barcelona. I den här boken får

  • Fyra strutar strössel

    av

    6-9 år inbunden, 2023, Svenska, ISBN 9789189697010

    – Jag har bestämt mig, säger Melli. Jag vet vad jag önskar mig.    – Så bra! säger Gott-Frida och slår ihop händerna. Låt höra.    Melli harklar sig.    – Jag önskar …, börjar