Filter
Filter
  • Stulna tänder

    av

    6-9 år inbunden, 2020, Svenska, ISBN 9789178816408

    Saker börjar försvinna från Rysmans Rysliga butik. Någon har stulit vampyren Lukas tänder. Även glassförsäljaren Irma Strössel har blivit bestulen. Vem kan ligga bakom brotten?

  • Sova över

    av ,

    6-9 år inbunden, 2019, Svenska, ISBN 9789178131020

    Ny bok om kompisarna i klass 1b!Tyra ska sova över hos Stella, för första gången. Stella tycker att det ska bli jättekul, men Tyra är mer tveksam, tänk om hon inte kan somna? Hon

  • Svartfallet

    av

    9-12 år inbunden, 2020, Svenska, ISBN 9789178816569

    Äventyret på stenåldern fortsätter! Vind och folket i byn har äntligen kommit fram till Laxviken. Varje sommar reser de till den stora viken vid havet. Där väntar Sire – flickan

  • SCHLAGERQUIZ : 300 frågor om schlager (PDF)

    av

    12-15 år E-bok, 2019, Svenska, ISBN 9789188757883

    EBOK, PDF-format ISBN 9789188757883 Ladies and gentlemen! Vem kan mest om schlager? Här är spelet som testar dina schlagerkunskaper! 250 frågor ur mer är 50 års schlagerhistoria:

  • Dödens glänta

    av

    9-12 år inbunden, 2019, Svenska, ISBN 9789178812585

    Vind ska bli sten-smidare. Det har de vuxna i byn bestämt. Men det har han inget emot. Han är glad för det, för hans mamma var också sten-smidare medan hon levde. Men det finns en

  • Lisen på stan

    av

    6-9 år inbunden, 2020, Svenska, ISBN 9789178816613

    Lisens farmor fyller snart år och det är hög tid att köpa en present till henne. Så Lisen och mamma åker in till stan. Men när man går och kikar i affärer är det ju mycket lättare

  • Minnet av vatten

    av

    Uppläsare: Anna Lyons
    12-15 år Ljudbok, 2021, Svenska, ISBN 9789180234221

    Flerfaldigt prisbelönt och hyllad finsk debutroman! Nominerad till både Arthur C. Clarke Award & Philip K. Dick Award. »En helt fantastisk bok! Betyg: 5 av 5.« LitteraturMagazinet

  • Lik på Stadavik

    av

    6-9 år häftad, 2019, Svenska, ISBN 9789129709728
    Från 177 kr

    Stockholms södra förorters i särklass coolaste detektiver är tillbaka! Det är sommarlov och Kalle och hans favoritkusin Dilsa har följt med sin kompis Amanda till hennes fina

  • The Love Report Volume 3

    av

    9-12 år häftad, 2025, Engelska, ISBN 9781662640889
    Från 155 kr

    Grace has made a HUGE decision: she’s going to confess her feelings to Abe. But when Grace arrives to tell him, she overhears him talking to a girl on the phone, who cannot be

  • Carlsens Læsestart - Noa og Nora går amok

    av

    6-9 år inbunden, 2020, Danska, ISBN 9788711916193

    En letlæsningsbog i Carlsens Læsestart-serienNoa og Nora leger. De laver kunst og snitter flotte billeder med en kniv. Noa synes, de skal snitte et billede på gulvet, men så bliver