Filter

Lettlest for nybegynnere

Filter
  • Verdens juletraditioner

    av

    heftet, 2020, Dansk, ISBN 9788702292558

    Rundt om i verden holder man jul på ret forskellige måder. Hvad spiser man? Hvornår får man gaver? Og hvem kommer med gaverne?  Bliv klogere på hvordan man fejrer julen i

  • Far laver fis, Grøn Læseklub

    av

    6-9 år innbundet, 2025, Dansk, ISBN 9788723576866

    Lix: 5Let: 13Finni, Tejs og Tine laver fis med far. Rystet øl, tis på gulvet og salt i kaffen. Nu vil far have hævn! Han må finde på noget fis. ”De kan vente sig!” ”Det er en

  • Madspild

    av

    innbundet, 2020, Dansk, ISBN 9788702309294

    Vi kan hjælpe klimaet og spare mange penge, hvis vi undgår madspild. Denne bog forklarer, hvad madspild er, og hvordan vi kan mindske det. Der er gode tips til, hvordan du undgår

  • Jesus

    av

    heftet, 2007, Dansk, ISBN 9788702061659

    Jesus levede i Palæstina for cirka 2000 år siden. Han gik rundt i landet og fortalte om Gud på en helt ny måde. Mange fik den tro, at han var Guds søn. Men han fik også stærke

  • Utrolige dinosaurer

    av

    6-9 år e-bok, 2026, Norsk (bokmål), ISBN 9788202851552

    I boken Utrolige dinosaurer er det ikke de mest kjente dinosaurerne som får oppmerksomheten. I stedet er det de rare, pussige snodighetene som blir trukket fram. Ofte vet vi bare

  • I Know Something

    av

    e-bok, 2013, Engelsk, ISBN 9781781272503

    Megan is a new girl at school - but she's not happy. Joe is being really nasty to her and she's too frightened to tell anyone about it. When Siti discovers what's going on, she

  • Skojar du, Märta Grön?

    av

    6-9 år innbundet, 2020, Svensk, ISBN 9789188613660

    När blir en lek taskig? Och hur gör vi för att fortfarande kunna vara vänner när det har gått för långt?Märta och Noa bygger en koja. Och de hittar på nya och roliga ord. Det är så

  • First Mission

    av

    heftet, 2011, Engelsk, ISBN 9781842999394

    Taka must prove himself in a dangerous mission to become a ninja. The first thrilling adventure in the Ninja series. Taka's desperate to prove

  • Star Girl 18: Sang, søvn og deadlines

    av

    6-9 år innbundet, 2024, Dansk, ISBN 9788741523477

    Nanna er blevet storesøster. Hun elsker sin lillesøster Lærke, men hun savner også tiden før Lærke. For mor og far har ikke den samme tid mere. Slet ikke nu hvor Lærke ikke vil

  • Mollys jul

    av

    6-9 år heftet, 2009, Dansk, ISBN 9788702083538

    En ny serie om pigen Molly. Hun ønsker sig en mus i julegave, og da hendes forældre ikke synes, det er nogen god idé, må hun tage sagen i egen hånd!