Filter

Lettlest for nybegynnere

Filter
  • Fotbollsdemonen

    av

    9-12 år kartonert, 2023, Svensk, ISBN 9789179878719

    Mamma bara tjatar på Otis. Han blir så arg att han springer ut ur lägenheten. Han går till fotbollsplanen, det är där han tränar fotboll eller hänger med kompisar. Men planen är

  • Råttorna

    av

    12-15 år innbundet, 2020, Svensk, ISBN 9789179870690

    ”Duvor och råttor gillar samma sak: brödbitar, matrester. Det tänkte jag inte på. Så när jag sa till Liam att han fick mata duvorna så betydde det att han fortsatte mata råttorna.

  • Maja i Lakkskobakken

    av

    Oppleser: Kikki Stormo
    6-9 år Lydbok, 2007, Norsk (bokmål), ISBN 9788242130396

    Før var Maja mye sammen med storesøster Emilie, men etter at tvillingene kom og Emilie ble forelsket i Lukas har hun nesten ikke tid til Maja mer. En dag flytter Petter Dustepetter

  • Hockeymonstret

    av

    9-12 år e-bok, 2024, Svensk, ISBN 9789180774673
    Fra 135,-

    På hockeymatchen i går släppte Omar in flera mål. Han är inte förvånad, allt har börjat gå dåligt sedan pappa berättade att han ska flytta ihop med sin nya kvinna Eva. Nu är han på

  • Bumser, Blå Fagklub

    av

    9-12 år innbundet, 2022, Dansk, ISBN 9788723559586

    De fleste får bumser, når de er teenagere eller snart bliver det. Det er helt normalt. Bumserne kan være ømme og gøre ondt. Men de forsvinder igen. Her kan du læse en masse om,

  • Kamma & Kamal. Kærlighedskødboller

    av

    6-9 år innbundet, 2018, Dansk, ISBN 9788763859103

    Kamal ved en masse om insekter, men ikke så meget om piger. Kamma ved ikke ret meget om insekter, men hun kan ret godt lide Kamal. Han bliver inviteret til Kammas fødselsdag, og

  • Svaneøgle

    av

    innbundet, 2020, Dansk, ISBN 9788702297553

    For meget længe siden fandtes der uhyrer i havet. Det var svaneøglerne. De var lange som busser og havde en hals på 7 m.  FAGFILUR er en serie letlæste fagbøger til indskolingen.

  • Prompebroren

    av

    6-9 år innbundet, 2016, Norsk (nynorsk), ISBN 9788252188646

    Har du nokon gong sagt noko som ikkje var heeeeilt sant? Det har Bea. Bea er ny på skulen. Ein dag fortel ho dei nye klassekameratane om broren sin. Prompebroren. Alle vil

  • Rita Rim. Kniv og piv

    av

    6-9 år innbundet, 2019, Dansk, ISBN 9788702282351

    Lix-tal 6, Let-tal 12 Rita er bange for naboen Lange Knud. Da Rita og Ida er alene hjemme, kan de høre høje lyde inde fra Knud. Sikke en larm. Hvad sker der mon derinde? Og hvem

  • Kjæresten om natten

    av

    Oppleser: Henriette Steenstrup
    6-9 år Lydbok, 2023, Norsk (bokmål), ISBN 9788234717499

    Ella er på leirskole og møter Bendik, fra en annen skole. Han klemmer hånda til Ella hemmelig under bordet og spør om de skal møtes under eiketreet når alle sover. Så skjer det noe