Filter

Lettlest for nybegynnere

Filter
  • Hopp!

    6-9 år innbundet, 2021, Norsk (bokmål), ISBN 9788205543669

    Pål og Are hopper. De er flinke. Julie vil være med. Hun kan også et triks. Og det har hun funnet på selv. Hverdagsnær og gjenkjennelig fortelling som de aller, aller ferskeste

  • Hårete fakta

    av

    6-9 år innbundet, 2018, Norsk (bokmål), ISBN 9788205510814
    Fra 181,-
    Ord. pris 199,-

    Hår er kanskje noe av det rareste og fineste vi har på kroppen. Vi bruker utrolig mye tid på å fikse og style det. Vi bruker hår og hårmoter til å si noe om hvem vi er eller vil

  • Zakarias og alle de andre

    av

    6-9 år innbundet, 2019, Dansk, ISBN 9788702281972

    Lix-tal 17 Zakarias er sur. Han har slet ikke tænkt på, hvor han er gået hen. Pludselig er der bare træer og mørke over det hele. Han snubler fere gange og slår sin fod på en

  • The Girl with her Head in the Clouds

    av

    9-12 år heftet, 2021, Engelsk, ISBN 9781781129456

    Pioneering aviatrix Dolly Shepherd comes alive in this thrilling reimagining of her death-defying exploits from bestelling author Karen McCombie.

  • Tom Gates: Everything's Amazing (sort of)

    av

    pocket, 2019, Engelsk, ISBN 9781407193458

    Back to school, but it's not all bad. We're entering Rooster in adog show, the School Disco and my birthday are coming up so thisterm's going to be amazing! Mostly because Delia's

  • Hjernen

    av

    3-6 år innbundet, 2024, Norsk (bokmål), ISBN 9788202794446
    Fra 172,-
    Ord. pris 189,-

    Andre bok i en serie som heter Kroppen min! Morsomme, gøyale og veldig rare fakta om kroppen. Den første boka tar for seg Hjernen. Visste du at menn har større hjerner enn damer?

  • Rumpa

    av

    3-6 år innbundet, 2024, Norsk (bokmål), ISBN 9788202794460
    Fra 172,-
    Ord. pris 189,-

    Tredje bok i en serie som heter Kroppen min!Morsomme, gøyale og veldig rare fakta om kroppen. Denne boka tar for seg rumpa. Visste du at rumpa di er kjempesterk? Den gjør at du kan

  • Uppdrag: Vattenhäxan

    av

    6-9 år innbundet, 2014, Svensk, ISBN 9789185845736

    Kultur- och demokratiminister Alice Bah Kuhnkes boktips till projektet Mångfald i litteraturen!Vill du veta hur du klarar en dust med vattenhäxan? Eller hur du skriver ett brev med

  • Bålbaluba

    av

    6-9 år innbundet, 2022, Norsk (nynorsk), ISBN 9788234009112

    Besta og Bo lagar bål. Besta og Bo skal lage bål. Men dei har gløymt fyrstikker! Besta prøver å lage eld med pinnar, men får flis i fingeren i staden. Kva skjer når Besta må

  • Visste du at-? Katt

    6-9 år innbundet, 2017, Norsk (nynorsk), ISBN 9788252193213

    Visste du at katten bruker halen til å halde balansen? Eller visste du at kattar søv det meste av livet sitt? Og at dei drøymer når dei søv? I denne faktaboka kan ein lese