Filter

Lettlest for nybegynnere

Filter
  • Guds Apotek

    av

    heftet, 2019, Dansk, ISBN 9788743012146
  • Skjelett

    av

    3-6 år innbundet, 2025, Norsk (bokmål), ISBN 9788202794453
    Fra 172,-
    Ord. pris 189,-

    Gøyale og veldig rare fakta om kroppen. Visste du at barn har flere knokler enn voksne? Eller at pirater hadde skeive bein? Hva med at det minste beinet i kroppen sitter i øret?

  • Akta, jag sprängs!

    av

    9-12 år innbundet, 2022, Svensk, ISBN 9789180085601

    Det är inte alltid lätt att vara precis på gränsen till explosion. Det är något creepern Jasper vet mer än väl. Speciellt när man ska försöka ta sig genom mellanstadiet samtidigt.

  • Vilse i verkligheten

    av

    9-12 år innbundet, 2024, Svensk, ISBN 9789180930239
    Fra 244,-

    Tänk om Herobrine började i din klass! Minecraft har ett utbytesprogram med den verkliga världen. Så nu står Herobrine i klassrummet och tittar på alla andra barn. De har så

  • Ryddetid = Kera sjukkart andri hispan

    av

    3-6 år innbundet, 2024, Norsk (bokmål), ISBN 9788202818487
    Fra 172,-
    Ord. pris 189,-

    Det er ryddetid, men pappa og Jens vil heller dra i svømmehallen. Uheldigvis blir de oppdaget av lillesøster idet de prøver å snike seg ut. Merkelig nok blir verken hun eller mamma

  • Isak på isen

    av

    9-12 år innbundet, 2021, Svensk, ISBN 9789179872052
    Fra 221,-

    Isak älskar att spela hockey, men hans spelstil är hård. Under en träningsmatch skadar han sitt eget lags bästa spelare. Då blir det problem i laget. Men om Isak inte spelar tufft,

  • Visste du at-? Sau.

    6-9 år innbundet, 2018, Norsk (nynorsk), ISBN 9788252194982

    Visste du at dei fleste sauer får tvillingar? Visste du at sauene kan vere åleine på fjellet om sommaren? Og at gjetarhunden kan flytte sauene frå beite til beite? I denne

  • Dusse bijadit

    av

    heftet, 2018, Nordsamisk, ISBN 9789188073549

    /LÄTTLÄST/Ann-Helén Laestadius har skrivit en lättläst gnistrande berättelse om en tonårings längtan bort från tradition och krav. Men när är man fri? undrar Johannes. Johannes är

  • Musse & Helium lay a plan!

    av

    3-6 år innbundet, 2025, Engelsk, ISBN 9788202868444
    Fra 172,-
    Ord. pris 189,-

    La eventyret fortsette inn i lettlest-versjonen av Musse og Helium! Denne boka er på engelsk! Musse og Helium ligger våkne og får ikke sove. Mamma og pappa er borte! Hva skal de

  • Mål!

    6-9 år innbundet, 2021, Norsk (bokmål), ISBN 9788205543676

    Per spiller fotball. I dag har han nye sko. Nå vil han skåre mål!Hverdagsnær og gjenkjennelig fortelling som de aller, aller ferskeste leserne kan lese helt selv. Med bare én