Filter

Lettlest

Filter
  • Prompebroren

    av

    6-9 år innbundet, 2016, Norsk (nynorsk), ISBN 9788252188646

    Har du nokon gong sagt noko som ikkje var heeeeilt sant? Det har Bea. Bea er ny på skulen. Ein dag fortel ho dei nye klassekameratane om broren sin. Prompebroren. Alle vil

  • Rita Rim. Kniv og piv

    av

    6-9 år innbundet, 2019, Dansk, ISBN 9788702282351

    Lix-tal 6, Let-tal 12 Rita er bange for naboen Lange Knud. Da Rita og Ida er alene hjemme, kan de høre høje lyde inde fra Knud. Sikke en larm. Hvad sker der mon derinde? Og hvem

  • Pidän siitä juuri noin

    av

    12-15 år e-bok, 2021, Finsk, ISBN 9789510464359
    Fra 132,-

    Kevätloma=bileloma! Koukuttava Gossip Girl seuraa Blairin ja Serenan bailausta laskettelukeskuksessa. Kuumat juhlat päättyvät skandaalimaisesti lumen keskelle.Tervetuloa New Yorkin

  • Kjæresten om natten

    av

    Oppleser: Henriette Steenstrup
    6-9 år Lydbok, 2023, Norsk (bokmål), ISBN 9788234717499

    Ella er på leirskole og møter Bendik, fra en annen skole. Han klemmer hånda til Ella hemmelig under bordet og spør om de skal møtes under eiketreet når alle sover. Så skjer det noe

  • Verdens juletraditioner

    av

    heftet, 2020, Dansk, ISBN 9788702292558

    Rundt om i verden holder man jul på ret forskellige måder. Hvad spiser man? Hvornår får man gaver? Og hvem kommer med gaverne?  Bliv klogere på hvordan man fejrer julen i

  • Lär dig mer på kortare tid

    av

    12-15 år e-bok, 2017, Svensk, ISBN 9789163937156

    En liten inspirerande bok som kortfattat, enkelt och tydligt presenterar lässtrategier, planeringsverktyg, enkla anteckningstips, en textmall och hur man behåller den viktiga

  • Far laver fis, Grøn Læseklub

    av

    6-9 år innbundet, 2025, Dansk, ISBN 9788723576866

    Lix: 5Let: 13Finni, Tejs og Tine laver fis med far. Rystet øl, tis på gulvet og salt i kaffen. Nu vil far have hævn! Han må finde på noget fis. ”De kan vente sig!” ”Det er en

  • Madspild

    av

    innbundet, 2020, Dansk, ISBN 9788702309294

    Vi kan hjælpe klimaet og spare mange penge, hvis vi undgår madspild. Denne bog forklarer, hvad madspild er, og hvordan vi kan mindske det. Der er gode tips til, hvordan du undgår

  • Jesus

    av

    heftet, 2007, Dansk, ISBN 9788702061659

    Jesus levede i Palæstina for cirka 2000 år siden. Han gik rundt i landet og fortalte om Gud på en helt ny måde. Mange fik den tro, at han var Guds søn. Men han fik også stærke

  • Pallo hukassa, Vatanen?

    av

    9-12 år e-bok, 2024, Finsk, ISBN 9788727180694

    Villen seikkailut jatkuvat pesäpalloleirillä helppolukuisen kirjasarjan toisessa osassa.D-poikien Vaaralan joukkue lähtee kilpailemaan Loimajärven pesäpalloleirille