Filter

Lettlest

Filter
  • Skatte og skattejægere

    av

    heftet, 2014, Dansk, ISBN 9788702161656

    Hvert år dukker der spændende skatte op. Der findes stadig mange skatte begravet i jorden og på bunden af de store have. Moderne teknologi har gjort det muligt at spore skattene.

  • Ild

    av

    heftet, 2016, Dansk, ISBN 9788702204278

    For mange tusind år siden slog lynet ned i et træ. Der gik ild i de tørre grene, og træet væltede. Folk så det og lavede et bål af de brændende grene. Det gav både lys og varme.

  • Monster Stink

    av

    6-9 år heftet, 2023, Engelsk, ISBN 9781913696597

    The snot-tastic sequel to Anna Brooke's hilariously funny Monster Bogey – guaranteed to make you giggle! 'This funny story is snot to be missed. A top pick for your

  • Sivert har kun ét liv: Hammer, lammer, lussing!

    av

    9-12 år innbundet, 2025, Dansk, ISBN 9788762745438

    SIVERT har det svært med, at hans kat, MØGMIS, får så meget opmærksomhed - så nu har han fået sin helt egen serieTeenagepanikken breder sigHvor galt kan det egentlig gå, når man

  • Infernal Devices 2: Clockwork Prince

    av

    e-bok, 2011, Engelsk, ISBN 9781406335583

    True love is shrouded in secrets and lies in the #1 New York Times bestselling second book of the Infernal Devices trilogy, a prequel series to The Mortal Instruments. The Mortal

  • Lätta fakta om järnåldern

    av

    6-9 år innbundet, 2017, Svensk, ISBN 9789150222203

    När inträffade järnåldern? Hur tillverkades järn? Varför var det bra att göra verktyg av järn? Hur levde människorna under den här tiden? Om detta och mycket mer berättas i den här

  • Julklappen

    av

    Oppleser: Anton Körberg
    3-6 år Lydbok, 2025, Svensk, ISBN 9789181094978

    Det är jul i Sumpskogen och morfar Troodon har skickat en extra stor och mystisk julklapp till Tim, med världens största överraskning. Problemet är bara att både paketet och

  • Max får en skat

    av

    6-9 år innbundet, 2018, Dansk, ISBN 9788702268171

    Let-tal: 12 Max, Jon og Pil skal på tur om natten. Men tør Jon og Pil? De leder efter en gemt skat. "Vi må få fat i den skat. Den er her! Vi ved det jo!"   Find gratis

  • Vi vill ha disko

    av

    Oppleser: Viktor Åkerblom
    6-9 år Lydbok, 2017, Svensk, ISBN 9789176514375
    Fra 32,-

    Klass 1b ska äntligen ha disko! Det ska bli jättekul men hur gör man egentligen när man dansar? Frank har aldrig dansat tryckare i hela sitt liv. Och vad har man på sig? Här behövs

  • Krokodiller

    av

    innbundet, 2020, Dansk, ISBN 9788702308747

    Krokodiller lever i varme lande ved floder, søer og strande. De er store og farlige. Selv en løve kan de dræbe. Deres våben er en enorm mund med mange skarpe tænder. Krokodiller er