Filter

Lettlest

Filter
  • Silent Nation

    av

    pocket, 2016, Engelsk, ISBN 9781784646097
  • Agent X3, Dræber-robot, Blå Læseklub

    av

    6-9 år innbundet, 2024, Dansk, ISBN 9788723568922

    Lix: 12Rune sidder ved sin pc. Han henter et spil ned fra nettet. Rune er Agent X3 i spillet. Sammen med agent Lara skal han på mission ned til en havn. En dræber-robot går rundt

  • Sirpale sielua

    av

    12-15 år e-bok, 2016, Finsk, ISBN 9789515235084

    Murielin pikkuveli Ben on sairas. Koko perhe on muuttanut Ranskaan, jossa Beniä hoidetaan erikoisklinikalla. Murielia hoidot epäilyttävät. Joskus Muriel laskee kätensä Benin päälle

  • Ebbe och klassfotot

    av

    6-9 år innbundet, 2018, Svensk, ISBN 9789188009647

    När Ebbe försover sig blir det bråttom till skolan. Så bråttom att han glömmer att de ska ta klassfoto! Ebbe och klassfotot är den fjärde boken i serien om Ebbe. Böckerna är

  • While the Storm Rages

    av

    e-bok, 2022, Engelsk, ISBN 9781787612327
  • F.C. Ørnevej

    av

    9-12 år heftet, 2007, Dansk, ISBN 9788702047264

    Gusse, Andy og Sander elsker fodbold. En dag får de en ide. De vil have deres helt egen turnering. Med lodtrækning, finale, pokal og det hele. Men er der andre der vil være med?

  • På flykt

    av

    9-12 år e-bok, 2019, Svensk, ISBN 9788711809501

    På väg hem från fotbollsträningen hör Tobias en röst han inte känner igen. Från en mörk port kliver en pojke i hans egen ålder fram. Pojken är blek, och har underliga kläder på

  • Vattnet drar

    av

    12-15 år e-bok, 2016, Svensk, ISBN 9789127145023

    Åldrig naturmystik möter svensk postapokalyptik när Madeleine Bäck med lätt och varsam hand bygger sin intrig.Jonas Thente, Dagens NyheterMadeleine Bäcks skräckfantasy Vattnet

  • Heksene

    av

    9-12 år innbundet, 2021, Dansk, ISBN 9788770859042

    Roald Dahls dystermuntre mesterværk, Heksene, er nu endelig tilgængelig som grafisk roman.  Kvinden bag er den Eisner-prisvindende kunstner Pénélope Bagieu, der også har skabt

  • Antboy. Tissemyrens bid

    av

    9-12 år innbundet, 2021, Dansk, ISBN 9788702326420

    Lix-tal 17 Hammeren hed i virkeligheden Gunnar Lund Hammer. Han havde et stort skæg og var bred som en okse. Og så var han Idrætslærer med stort I. „Nørhmann, kom herhen og giv en