Filter

Lettlest

Filter
  • Danmark

    av

    heftet, 2010, Dansk, ISBN 9788702096798
    Fra 349,-

    Danmark er et lille land med en lang historie. De første folk gik på jagt efter vilde dyr. Først senere fik de husdyr og marker med korn. I dag har mange et job, hvor de hjælper

  • Dunka plåt

    av

    12-15 år kartonert, 2023, Svensk, ISBN 9789179878863

    Det plingar i Antons mobil. Det är en bild på Hilda och en kille. Vem är han? Och varför svarar inte Hilda när han ringer? Svartsjukan bränner till i Anton. Han åker och träffar

  • Räv

    av

    3-6 år kartonert, 2025, Svensk, ISBN 9789180776189

    Räven är vanlig i hela Sverige, och man kan få syn på den i både skogen och i städer. I den här boken får läsaren veta mer om räven, att rävens bo kallas lya, att den äter både

  • Chili-tårtan

    av

    6-9 år innbundet, 2023, Svensk, ISBN 9789189777231

    Det bästa tårtreceptet lyder: massa grädde, jordgubbar och chili-sås, så klart! Astor och Emma ska busa med pappa som fyller år. De har hällt chilisås i hans tårtbit. Men då händer

  • Fakta om neandertalare och människor

    av

    9-12 år kartonert, 2022, Svensk, ISBN 9789179873707

    Hur utvecklades människan och varför är vi den enda människoarten idag? I den här boken får läsaren veta mer om de tidiga människoarterna, särskilt neandertalarna som är våra

  • At leve magisk

    av

    pocket, 2023, Dansk, ISBN 9788743053750

    Det er en redskabsbog, som omhandler flere områder som har indflydelse på vores hverdag og livsførelse. For at leve Magisk,er det er vigtigt at forstå følelser. VI er alle ALLE

  • Gå til... Voltigering, Blå Fagklub

    av

    6-9 år innbundet, 2024, Dansk, ISBN 9788723573629

    Lix: 19Kan alle gå til voltigering? Hvor mange kan der være på et hold?  Og hvem styrer hesten? Det får du svar på her i bogen. Du får også svar på, hvorfor soldaterne i

  • Pokemon. Räddningsuppdraget

    6-9 år kartonert, 2025, Svensk, ISBN 9789157035639

    Clemonts lilla syster, Bonnie, är för ung för att bli tränare. Men hon vill ha en egen Pokemon. Hon hittar en liten Pokemon som hon döper till Squishy. Men Squishy visar sig vara

  • Drømme og driblinger. Bænk eller bane?

    av

    9-12 år innbundet, 2016, Dansk, ISBN 9788702183504

    Denne bog er nr. 3 i en ny fodboldserie for drenge, der elsker at læse om fodbold. Serien hedder DRØMME & DRIBLINGER. Hvert bind er en selvstændig historie om holdet fra Kystby, og

  • Welcome To My Home The Short Grass Prairie

    av

    3-6 år innbundet, 2021, Engelsk, ISBN 9780578955162

    Ms. Downing wrote "Welcome To My Home - The Shortgrass Prairie" to inspire young learners to use their senses and try to move like the animals they are learning about who live on