Filter

Lettlest

Filter
  • Karen's Prize

    av

    6-9 år heftet, 2025, Engelsk, ISBN 9781339005072

    Another graphic novel in this fun series spin-off of The Baby-sitters Club, adapted by Mimi series creator Shauna J. Grant! Karen loves to spell words. She is very good

  • Kysseleken

    av

    6-9 år innbundet, 2018, Norsk (bokmål), ISBN 9788283151411

    Omar liker Jenny. Og Jenny liker Omar. Omar ser på henne i smug, og noen ganger titter hun tilbake på ham. Da blir han flau. Ingen må få vite at han liker Jenny. For tenk om de ler

  • Politiet kommer!

    av

    6-9 år innbundet, 2010, Norsk (bokmål), ISBN 9788253032825

    Omar kler seg ut som et spøkelse og Aksel blir til Dracula. De går ut for å skremme folk, men ender opp med å bli skremt selv.

  • Runor : mästarens handbok

    av

    e-bok, 2015, Svensk, ISBN 9789175453620

    Mästarens handbok i konsten att läsa, skriva och tolka runor! Vad kan du om runor? Förundras du av de gåtfulla inristningarna från forntiden? Har du försökt att tolka runskrift?

  • Dyreparken Skrekk

    av

    6-9 år innbundet, 2024, Norsk (bokmål), ISBN 9788205601215

    Ebba og Boris åpner dyrepark i hagen hjemme hos Boris. I tillegg til frosker og ender i hagedammen, har jo familien kjæledyrene Polly og Mysis. Og Ebba har ideer for mer de kan

  • Ninja Kid 1: Fra nørd til ninja!

    av

    9-12 år innbundet, 2021, Dansk, ISBN 9788741517285

    NELSON er en nørd. Han er kikset og klodset … en kæmpe KATASTROFE! Men da han vågner på sin 10-års fødselsdag, opdager han, at han er NINJA! DEN SIDSTE NINJA I VERDEN!Men Nelson

  • For Whom the Ball Rolls

    av

    6-9 år heftet, 2020, Engelsk, ISBN 9780702303678

    Howl with laughter with the SEVENTH book in the hilarious full-colour, illustrated series, Dog Man, from the creator of Captain Underpants! The Supa Buddies have

  • Stories From Around the World

    av

    3-6 år heftet, 2020, Engelsk, ISBN 9781407196466

    A complete collection of beloved tales, myths and legends from around the world, bound into a beautiful new edition. Whether you're ready to sail the high seas with

  • Alola Region Handbook

    av

    6-9 år heftet, 2017, Engelsk, ISBN 9781338148626

    Meet the Pokemon of Alola! Every amazing Pokemon featured in the 2017 Sun & Moon video games is included in this comprehensive handbook. You'll discover stats

  • Benny Andersen

    av

    innbundet, 2020, Dansk, ISBN 9788702297539

    Benny Andersen skrev digte, bøger og musik til både børn og voksne. Laes om hans liv, om Snøvsen og om at lege med ord. Lix 15 Opgaver på: fagbog.gyldendal.dk