Filter

Lettlest

Filter
  • Shadow Box

    av

    e-bok, 2016, Engelsk, ISBN 9781406350234

    "e;Sometimes, kid, we have to dance with the devil. And he's calling the tune."e;Tommy Kelly may be banged up, but he's still pulling the strings. Calling Eddie Savage back

  • Julens magi

    av

    6-9 år innbundet, 2024, Svensk, ISBN 9789180931441
    Fra 221,-

    Ingen jul utan magi! Det närmar sig jul i staden där Asha, Torry, Gia och Lysa bor. Men det här året är något fel. Staden brukar gnistra av magi i jultid. Som gör människorna

  • Vikingetiden

    av

    heftet, 2014, Dansk, ISBN 9788702161298

    Vikingerne byggede Europas bedste og hurtigste skibe og sejlede til fjerne lande. Nogle tog ud for at handle. Andre var sørøvere, som bragte store rigdomme med hjem.Langt de fleste

  • Nattbuss 198

    av

    12-15 år e-bok, 2018, Svensk, ISBN 9789132166273

    "Johan vaknar upp rejält bakis, med ett stort, kliande sår på halsen. Hur kom han hem i natt? Långsamt börjar minnen tränga sig på. Av busskraschen, lågorna, skriken. Smärtan. Vad

  • Kokseby. Den skjulte diamant

    av

    innbundet, 2015, Dansk, ISBN 9788702155020

    I Kokseby får klubben Det røde tårns venner sin sag for med en bedemand, som pludselig dukker op på Kokseby Plejehjem med gode tilbud på kister, samtidig med at der forsvinder

  • Otippat offer

    av

    12-15 år e-bok, 2018, Svensk, ISBN 9789186921552

    En man kommer tillbaka till Sverige efter tjugo år i Frankrike. Han gör en fruktansvärd upptäckt i sin nyinköpta båt. Hans förflutna söker upp honom med förfärande avslöjanden. En

  • Secret Explorers and the Plant Poachers

    av ,

    pocket, 2021, Engelsk, ISBN 9780241445419
  • Gå til... Cheerleading, Blå Fagklub

    av

    6-9 år innbundet, 2023, Dansk, ISBN 9788723567314

    Lix: 17Hvor lang må en rutine være? Hvad laver en back-spot? Og hvordan kan en uniform se ud? Det får du svar på her i bogen. Du får også svar på, hvorfor cheer sko skal være

  • Lukas er drage-kriger

    av

    heftet, 2013, Dansk, ISBN 9788702153125

    Lukas har en nabo. Han hedder Wu. Lukas skal passe hans kat. Men så ser Lukas to runde ting. Det er drage-æg. De to æg tager ham til Kina. Her skal Lukas kæmpe mod onde mænd. Kan

  • Fångad i huset

    av

    9-12 år e-bok, 2023, Svensk, ISBN 9789180772655

    Tommy och hans föräldrar ska köpa ett nytt hus. Det verkar perfekt, det ligger nära skolan och Tommys kompisar, men när de väl är där känner Tommy direkt att något är fel. Väldigt