Filter

Lettlest

Filter
  • Dronningen vinder altid

    av

    12-15 år heftet, 2024, Dansk, ISBN 9788702406931

    I gymnasiet var Line dronningen af sin vennegruppe, disciplene. Hun gik under navnet Dronningen. Hun gav vennerne nye navne, gjorde dem til andre mennesker og bestemte også, hvem

  • In i mörkret

    av

    12-15 år innbundet, 2024, Svensk, ISBN 9789180931854
    Fra 260,-

    Bilden på Bella. Smutsigt ansikte och ögon som lyser av skräck. På halsen syns ett rött märke format som siffran fyra. Hedvig hade rätt. Bella var inte alls hos sin pappa. Hon är

  • Siv får et føl

    av

    heftet, 2015, Dansk, ISBN 9788702168846

    Siv og mor er hos Puk. Puk bor på en gård. Puk har to føl. "Mor, kan vi få et føl?" siger Siv. Læs også alle de andre bøger i serien om Puk og Siv. LET-tal: 7

  • Disablotet på valborg

    av

    Oppleser: Sara Hallonsten
    9-12 år e-bok, 2022, Svensk, ISBN 9789179713201
    Fra 158,-

    Tvillingarna Lucia och Albin flyttar med sin familj till Disaberg, en håla mitt ute i de mörka skogarna i norr. Det är något konstigt med platsen och människorna som bor där. När

  • A Heist Before Bedtime

    av

    9-12 år innbundet, 2026, Engelsk, ISBN 9781526367662

    Dive into the world of dastardly heists, daring escapes and bungled burglaries with this hilarious collection of twelve TRUE crime stories for kids!Did you know that Albert

  • Boomerang

    av

    12-15 år innbundet, 2013, Dansk, ISBN 9788702152111

    Rico skumler. Flåer strømpen ud af hånden på mig. Trækker den over hovedet. Han laver en grotesk grimasse med fladmast næse og blottede tænder. "Fuck, den er stram, mand." Jeg

  • Wildcard

    av

    12-15 år heftet, 2014, Dansk, ISBN 9788763833219

    Emma er træt af at leve i provinsen. Hun fungerer ikke sammen med sine klassekammerater. Siden farens død har moren glemt sine døtre og haft mere tralvt med at gå til halbal, have

  • Ganglion

    av

    12-15 år e-bok, 2013, Svensk, ISBN 9789187015809

    ”Jag går in på toaletten, det luktar illa. Dött, sjukt. Ligger det möjligen ett ruttet torskhuvud i papperskorgen? Varför skulle det göra det? Det ligger ingenting i papperskorgen,

  • Klaras jul

    av

    heftet, 2008, Dansk, ISBN 9788702073966

    Klara og Mie får en gave hver dag i deres julesok. Mie er overbevist om, at gaven kommer fra Nissen. Men det tror Klara ikke på! For nisser findes ikke!

  • Football Legends #9: Bukayo Saka

    av

    6-9 år heftet, 2024, Engelsk, ISBN 9780702333262

    Be inspired by Football Legend Bukayo Saka! Discover more about how this London-born legend used teamwork, dedication and perseverance to become one of Arsenal's